Volgers

woensdag 29 mei 2013

Just a note....

Hallo allemaal,
Vandaag is het mijn laatste dag om een kaart te laten zien op het blog van Hobby Home Hobby artikelen.
Ik heb gekozen voor een kaart in pasteltintjes..
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van onderstaande producten:
* Cardstock wit, roze en blauw
* Dessignpapier Papermania
* Diecuts Papermania
* Tim Holtz vlinder stans
* Martha Steward pons Monarch Butterfly
* Parelpen baby blue
* Lint
* Distress inkt (worn lipstick)
Alle randen zijn bewerkt met het distress tool van Tim Holtz.
Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden en weer geinspireerd zijn tot nieuwe creaties!
Hanneke, ik vond het erg leuk om gastdesigner te zijn voor dit blog!
Heel veel liefs,
Cindy

2 opmerkingen:

Miriam Cooijmans zei

Lief kaartje heb gemaakt. Die pasteltinten zijn echt heel mooi!

Scraptastische hobby zei

Hoi Cindy, ik vind dit een heel mooi kaartje in mooie pasteltinten, een prachtig voorbeeldkaartje!
Groetjes van Gerie