Volgers

dinsdag 14 mei 2013

L is for Luck!

Hallo allemaal!
Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien.
Ik heb er weer voor gekozen om een label te maken. (blijft toch wel echt een favoriet!)
Ik heb voor deze kaart onderstaande producten gebruikt:
Cardstock: wit en zalm
Dessignpapier
Pons: doily lace Martha Steward
Stempels: Magnolia, Stampin'Up!
Inkt: markers Stampin'Up!
Snijmallen: Magnolia doohickey, Spellbinder framelits
Diversen: linten, bloemen, plakparels, parelsnoer

Ik hoop dat jullie dit label leuk vinden en weer vol inspiratie aan de slag gaan!
Ik lees weer met plezier jullie reakties!
Liefs,
Cindy

5 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi Cindy, prachtige label heb je gemaakt zeg! De kleuren en materialen zijn toppie op elkaar afgestemd!
En de taart was wel een binnenkomer hoor, alleen de hoeden dozen waren slecht te vinden. Een half jaar terug zag je ze overal, behalve toen wij er om uit gingen. Bij Cook en Co uiteindelijk alles in de strijd gegooit, want daar bleek het verpakkingsmateriaal te zijn, bij aankoop van produkten. Maar we hadden ze. Succes er mee voor je Abraham cado.
Groetjes van Gerie

jolanda zei

hele mooie label

ANJA 3D zei

Ik vind je label schitterend.
Mooie kleuren en prachtige details heb je gebruikt.
Gr. ANja

Marja Sch zei

Wat en schattig kaartje. Gr Marja

*Margreet* zei

Hoi Cindy, wat ben je lekker bezig en wat een leuk label is dit!
Wens je heel veel succes komende vrijdag met je workshop!!
Groetjes, Margreet