Volgers

zaterdag 4 mei 2013

The Winner!

Hallo allemaal!
Vandaag een kaartje gemaakt voor een speciaal iemand...
Ik heb hiervoor de Blue Ribbon stempelset gebruikt van Stampin' Up!
Wat een leuke veelzijdige stempelset is dit en in combinatie met de ponsen is het heel makkelijk om een leuke kaart te maken!


Ik heb voor deze kaart onderstaande producten gebruikt:
* Stempelset Blue Ribbon (SU)
* Inkt pads Baja Breeze, Regal Rose en So Saffron (SU)
* Marvelous markers Baja Breeze, Regal Rose en So Saffron (SU)
* Cardstock: wit, roze
* Designpapier
* Lint, brad
*Ponsen: 2 3/8 scallop circle, 1 3/8 circle
Mocht je meer willen weten over de gebruikte materialen, hoor ik het graag!
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden, ik lees graag jullie reacties!
Groetjes,
Cindy

3 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi hoi,
Wat een leuke kaart ook de binnenkant ziet er geweldig uit
Een fijne zaterdag
Cinderella(Cindy)

Herma Schouten zei

Wat een leuke kaart en hele vrolijke kleurtjes. Daar wordt je toch gewoon vrolijk van

fijn weekend
groetjes Herma

Jolanda zei

Prachtige kaart en hele mooie en leuke kleurtjes gebruikt en idd een schitterende stempel.

liefs van Jolanda