Volgers

zondag 5 mei 2013

Tutorial 3-fold kaart From my heart

Goedenavond allemaal!
Vandaag heb ik hard gewerkt aan een kaart voor mijn eerste workshop. 
Ik heb gekozen voor een 3-fold kaart waar je een theezakje of label in kunt doen.
Hierbij het resultaat!


Ik heb voor deze kaart onderstaande materialen gebruikt (volledige beschrijving in de bijgesloten tutorial).

Hier kun je de tutorial downloaden.

Ik hoor graag wat jullie van de kaart vinden en natuurlijk ook of de tutorial duidelijk is. Het is de eerste keer dat ik dit gemaakt heb, dus feedback is altijd welkom!
Heel veel liefs,
Cindy

4 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi Cindy,
Leuk idee en bedankt voor de tutorial ervan
Groetjes Cinderella

Marrie zei

Hallo Cindy,

Wat een prachtige kaart met een theezakje als verassing en de uitleg is super.

Lieve groetjes Marrie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. En wat een leuk idee zo'n tutorial. Ook het theezakje erin is leuk.
Je vorige kaart heb ik ook net gekeken, ook die is weer schitterend. Gr. Anja

Scraptastische hobby zei

Hoi Cindy, je kaart is heel mooi en je tutorial heel duidelijk! leuk dat je dit wilt delen met je mede bloggers ter inspiratie!
groetjes van Gerie