Volgers

zondag 2 juni 2013

CAS - Just a Note

Hallo lieve bloggers!
Vandaag heb ik heerlijk in mijn hobbykamer zitten werken aan een aantal projecten.
Ik probeer de laatste tijd meer Clean & Simple (CAS) kaarten te maken. Nieuwe uitdaging hoor!


Deze kaart heb ik gemaakt met onderstaande materialen:
* Cardstock: wit, Baja Breeze, Marina Mist (SU)
* Dessignpapier (SU)
* Inktpads: Bashful Blue, Marina Mist, Baja Breeze (SU)
* Stempels: From my Heart, Four Seasons (SU), Jilly Bean
* Rhine stones
* Ponsen: Scalloped circle 2 3/8", circle 1" (SU)

Deze kaart doet mee met onderstaande challenges:

Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden. Ik lees met plezier jullie reakties!
Groetjes, Cindy

9 opmerkingen:

Chrissie zei

Lovely card!
Thanks so much for joining us.
Chrissie
Less is More

Anita's blog zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Helemaal top! Bedankt voor het meedoen bij Crazy for Cas.

Cindy zei

Een hele mooie kaart
Liefs Cinderella

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke stempel mooie kleuren.
Gr. Anja

!neke zei

Mooie kaart !
Blijft toch moeilijk cas, maar het resultaat is super !
groeten !neke

Linda Meijer zei

Ziet er mooi uit!


Groetjes, Linda

Marlieke zei

CAS is niet makkelijk nee maar oh wat is dit kaartje mooi! Leuk dat je meedoet bij CFC.

Jen zei

I'm really sorry for my late visit.. just wanted to pop over and say Hi
Thanks for joining us this week
Jen
"Less Is More"

Sientje zei

Hij is mooi! Gaat je goed af het maken van CAS kaarten als ik dit zo zie. bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS