Volgers

maandag 3 juni 2013

CAS - Sterkte

Goedemorgen lieve allemaal!
Zoals gisteren al aangegeven probeer ik mij de Clean & Simple stijl eigen te maken.
Met de mooie producten van Stampin'Up! en alle voorbeelden op internet kun je genoeg inspiratie opdoen! Dit keer heb ik meegedaan aan Cas Colours and Sketches #27 The double challenge.
Bij deze challenge moest je een sketch gebruiken en
de kleuren Real Red, Always Artichoke en Sahara Sand.


Voor deze kaart heb ik onderstaande producten gebruikt:
* Cardstock: wit, Always Artichoke, Real Red (SU)
* Stempels: From my Heart, Four Seasons (SU)
* Marvelous Markers: Always Artichoke, Real Red en Sahara Sand (SU)
* Framelits Collection labels (SU), Framelits squares (Sizzix)
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en dat het weer nieuwe inspiratie zal brengen!
Heel veel liefs,
Cindy

5 opmerkingen:

sandie zei

Gorgeous focal panel and love your butterflies. Thanks for joining us at CC&S

Cinderella zei

Een hele mooi cas kaart
Liefs Cinderella

Miriam Cooijmans zei

Gave kaart!

Louise van Vuren zei

Very CAS, great central image. Thanks for playing along with our double challenge at CC&S this week

Louise xx

Karen (carefree creations) zei

Beautiful card! Great job with the sketch! Thanks for playing along with us at CAS Colours & Sketches!