Volgers

zondag 16 juni 2013

Hello!

Goedemorgen allemaal,
Vandaag laat ik jullie een vrolijke zomerkaart zien, gemaakt met de Mixed Bunch stempelset.
Ik heb het model en ontwerp van de kaart gezien bij Miranda Mols, kijk ook eens op haar blog voor leuke ideeen. Het is een eenvoudige kaart om te maken, omdat je gebruik maakt van de stempelset en bijbehorende pons. Ik had nog een aantal bloemen over en daar heb ik twee kleine cadeaukaartjes van gemaakt.



De materialen die ik gebruikt heb zijn:
* Mixed Bunch Stempelset, One in a million Stempelset (SU)
* Inktpads Melon Mambo, Daffodil Delight, Tempting Turquoise (SU)
* Pons Flower (SU)
* Wit cardstock
* Lint

Mocht je meer willen weten over de gebruikte materialen, kan je mij altijd mailen!
Zoals altijd lees ik jullie reacties weer met veel plezier!

Groetjes,
Cindy 

Geen opmerkingen: