Volgers

zondag 16 juni 2013

Mosaic Madness - Happy Birthday

Goedemiddag allemaal,
Vandaag laat ik jullie een kaart zien welke ik gemaakt heb met de nieuwe stempels, pons en embossing folder Mosaic Madness van Stampin Up!
Vanaf het moment dat ik deze spullen zag, was ik verknocht!
Ik heb een kaart gemaakt voor de 50e verjaardag van mijn zwager. Met de stempelset Memorable Moments is dit prima te maken!




De materialen die ik gebruikt heb:
* Inktpads Wild Wasabi, So Saffron, Baja Breeze (SU)
* Marvelous Markers Wild Wasabi, So Saffron en Baja Breeze (SU)
* Cardstock: wit, So Saffon (SU)
* Designpapier
* Stempels: Memorable Moments, Mosaic Madness (SU)
* Pons Mosaic (SU)
* Embossingfolder Modern Mosaic (SU)
* Snijmal Framelits Labels collection (Sizzix/SU)
* Plak parels

Deze kaart doet mee aan  Challenge 20, Crazy for Cas.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en mocht je deze prachtige spullen willen bestellen, dan kan dat vanaf 3 juli, dan start de nieuwe Stampin Up catatlogus!

Ik lees uiteraard graag jullie reakties!
Groetjes,
Cindy


4 opmerkingen:

Anita's blog zei

Je hebt er een leuke en frisse kaart van gemaakt. Mooi gedaan.
Bedankt voor het meedoen bij CFC.

Miriam Cooijmans zei

Wat een gaaf kaartje en wat een gave spullen heb je gebruikt. Ik word verliefd denk ik... *sshh, don't tell my boyfriend* ;-)

Anja (scrappie) zei

Prachtige kaart hoor en ik ben ook helemaal weg van die mosaic madness.

Beverley zei

Wonderful card & I'm sure your brother loved it. Hugs Bev x