Volgers

dinsdag 18 juni 2013

One in a million!

Goedemorgen allemaal,
Ik ben zo blij met mijn nieuwe pons en stempelset (Mosaic Madness) dat ik er nog een kaart mee gemaakt heb!
Gewoon een vrolijk verjaardagskaartje maar door de tekst weer net wat specialer......


Ik heb onderstaande producten gebruikt:
* Cardstock: wit, So Saffron (SU)
* Inktpads: So Saffron, Wild Wasabi (SU)
* Snijmal Framelits Label Collection (Sizzix/SU)
* Embossingfolder Modern Mosaic (SU)
* Pons Mosaic (SU)
* Stempelset One in a Million (SU)
* Lint
* Parelbrad, plakparels


Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden! Mocht je deze mooie spullen ook willen bestellen, mail mij dan. De nieuwe catalogus start op 3 juli!

Groetjes,
Cindy


2 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi Cindy,
Ik heb je laatste kaarten allemaal nog even gezien, en vind ze prachtig!
Er zitten geweldige stempels tussen, knap wat je er allemaal mee doet!
Groetjes van Gerie

Miriam Cooijmans zei

Perfecte kleurencombinatie! En die tekst... hij is geweldig!!