Volgers

vrijdag 28 juni 2013

Thank you labels

Hallo allemaal,
In opdracht heb ik een aantal "thank you" cards/labels gemaakt.
2 compleet verschillende soorten, maar dat is ook wel weer leuk!

Ik heb 4 kaartjes gemaakt in CAS stijl met Stampin'Up! producten:
Gebruikte materialen:
Cardstock wit, Inkt (Daffodil Delight, Melon Mambo, Tempting Turquoise), Stempels Mixed Bunch en pons Blossom.

Daarnaast 4 labels waarbij ik heb gewerkt met distress inkt en voornamelijk Tim Holtz producten:
Gebruikte materialen:
Cardstock wit/paars, Distress inkt (wild honey, peeled paint, milled lavender), Blad muziek, stempel Simple Sayings (Tim Holtz), Snijmal: muzieknoot (Marianne Design) en lint.
De reden van de bladmuziek en muzieknoten is dat deze labels aan een cadeautje voor bandleden van een muziekband komen te hangen!

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden!
Groetjes,
Cindy


2 opmerkingen:

Miriam Cooijmans zei

Mooie kaarten heb je gemaakt. Die bladmuziek stempel is echt helemaal super, zo jammer dat ik nog alleen maar (nou ja, zo goed als alleen maar) Stampin Up producten gebruik...

creativchen zei

Hoi Cindy, die Labels zijn heel mooi geworden en met toffe Techniken! Ik probeer ook altijd graag nieuwe Technken aus! Ik wordt je nieuwe volger. Het zou leuk zijn dat je me op mijn blogje en mijn winkeltje bezoekt. Ik heb eerst nieuw geopend en geef 15% Rabatt an alle nieuwe bezoekers!! Ik hoop dat je er ook bij bent! Vele lieve groetjes van Marina