Volgers

donderdag 6 juni 2013

Tim Holtz 12 Tags of 2013 - June

Hallo lieve allemaal!
Vandaag wil ik jullie het label laten zien wat ik gemaakt heb voor de Tim Holtz 12-tags-of-2013-juni challenge.
Ik heb voor dit label eerst gestempeld met Archival inkt op aquarel papier en de stempel ingekleurd met aqua markers. Het labeltje is bewerkt met distress inkt. Het grote label is bewerkt met distress inkt, stains en paint.
Het lint is gemaakt door tissuetape op elkaar te plakken en te bewerken met distress inkt en stains.
Inmiddels heb ik de eerste 6 maanden van deze challenge afgerond. Ik heb alle tags op een groot hart in mijn hobbykamer hangen!

Ik hoop dat jullie het label leuk vinden en lees natuurlijk graag jullie reakties!
Lieve groetjes,
Cindy



7 opmerkingen:

Miriam Cooijmans zei

Wat een hoop leuke dingen zeg!

Scraptastische hobby zei

Wat leuk dat je mee doet met de 12 tags van Tim H. heb ik ook een jaar gedaan, je leert er enorm van!
Super mooi gedaan Cindy.
Groetjes van Gerie

Herma Schouten zei

Mooie tag Cindy en ook je kaart hieronder (cas) vind ik erg mooi

Liefs Herma

Ellie Bakker zei

Hoi Cindy,
Ik vind je tags er super leuk uit zien.
Groetjes Ellie

Cath Sheard zei

Love your tags, and they look super cute displayed on the heart.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie tag met leuke technieken en wat zal je hart straks lekker vol hangen met mooie creaties,leuk om van na te genieten! lieve groetjes Miranda

Annie zei

Gorgeous take on Tim's tag. I love the colours that you have chosen.

Best Wishes

Annie ( your newest follower)