Volgers

zaterdag 1 juni 2013

Tim Holtz 12 Tags of 2013 - May

Hallo lieve allemaal!
Zoals jullie op mijn blog kunnen zien, doe ik ook enthousiast mee met de 12 Tags of 2013 challenge van Tim Holtz. Elke maand introduceerd Tim nieuwe technieken, uiteraard met zijn materialen, om zo iedereen te inspireren tot nieuwe creaties!
Voor mei was het de bedoeling dat je werkt met een label, hierop rub-ons verwerkt en vervolgens met distress stains het label kleuren.


Ik heb het label voor mijn zus gemaakt. Zij is binnenkort jarig en ik denk dat ze hier erg blij mee zal zijn! Ik hoor natuurlijk graag hoe jullie het label vinden!
Groetjes,
Cindy

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik vind het een súpermooi label Cindy,prachtig gemaakt en ziet er erg professioneel uit hoor! Ik denk dat je zus hier heel blij mee gaat zijn,lieve groetjes Miranda