Volgers

maandag 22 juli 2013

Tim Holtz 12 Tags of 2013 - July

Hallo allemaal,
Zoals jullie op mijn blog kunnen zien doe ik mee met de 12 Tags of 2013 van Tim Holtz.
Ik vind het enig om allerlei nieuwe technieken te leren en daar is deze challenge uitermate geschikt voor!
Deze maand was het vooral werken met distress stains en crackle paint en een achtergrond gemaakt met de Brayer.
Het lint is wit seam binding lint, wat ik bestempeld heb met zwarte Archival inkt en daarna met rode en blauwe distress stains.
Nog wat details........

Ik ben erg blij met het resultaat en heb weer genoten van deze nieuwe technieken!
Groetjes,
Cindy

1 opmerking:

Holly Saveur zei

Erg mooi super goed gelukt,...ook een geluk dat je alle spulletjes had om de tag te maken...of zeg ik nu iets doms?
Ben benieuwd wat je nog meer gaat maken....
groetjes Holly