Volgers

zondag 18 augustus 2013

Birthday Giftbag

Hallo allemaal,
Ik ben vandaag druk bezig geweest met een cadeauverpakking voor een verjaardag.
Altijd handig om zo'n klein "kadoosje" op voorraad te hebben. Je kan er een klein cadeautje of wat lekkers in doen........


Ik heb het patroon voor dit "kadoosje" gevonden op Internet bij Splitcoast Stampers.
Onderstaande materialen heb ik gebruikt:
* Cardstock: Certainly Celery en Rose Red (Stampin'Up!)
* Stempels: Swirl (KaiserKraft), Best of Flowers, Petite Pairs (Stampin'Up!)
*Pons: scalloped circle (Martha Steward)
* Lint

Met dit doosje wil ik ook meedoen met de CAS on Sunday Challenge.
Ik hoop dat jullie het een leuk doosje vinden, ik wil het waarschijnlijk gebruiken bij een workshop dus ik hoor graag jullie mening!

Groetjes,
Cindy


4 opmerkingen:

Miriam Cooijmans zei

Hartstikke gaaf doosje! Ik heb ook ooit zoiets gemaakt bij een workshop, dus lijkt mij helemaal een goed plan!!

Jolanda zei

Wat een leuk idee en idd altijd handig zoiets voor een kadootje.

Liefs van Jolanda

Anja (scrappie) zei

Heel erg gaaf hoor. Leuk dat jemeedoet bij CAS on sunday.

Inge zei

Wat een lief doosje! Gezellig dat je meedoet aan CAS on Sunday!