Volgers

donderdag 29 augustus 2013

Kaarten en Kadoosjes - 1

Goedemorgen allemaal!
Een tijdje geleden heb ik gesprekken gehad om eventueel creatieve workshops te verzorgen voor
Cursus & Co in mijn woonplaats.
We hebben gezamelijk gekeken hoe we hier invulling in zouden kunnen geven en het leukste idee was het maken van een kaart in combinatie met een bijpassende cadeauverpakking.....Een kadoosje!
Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met het maken van een aantal voorbeelden.
Deze zal ik jullie de komende dagen laten zien.
Dit doosje is geschikt voor een rol koekjes, maar je kunt er natuurlijk van alles in cadeau doen.
Het patroon is van Kitty Franken.




Ik heb Cardstock, Design papier en Inkt gebruikt van Stampin'Up.
De swirl is een stans (heart swirl) van Magnolia.
Diversen: bloemen en lint
Stempels: Stampin Up en Marianne Design

Ik lees weer graag jullie reakties!
Groeten,
Cindy

3 opmerkingen:

jolanda zei

ziet er erg leuk uit

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Cindy,dat ziet er ontzettend vrolijk en mooi uit,leuk gedaan...lieve groetjes Miranda

Freubelparadijs zei

Wat een leuk idee. De kleurencombi vind ik erg mooi!
Freubelgroet Petra