Volgers

zaterdag 31 augustus 2013

Kaarten en Kadoosjes - 2

Goedemorgen allemaal,
Zoals al eerder aangegeven heb ik een serie voorbeelden gemaakt van kaarten met bijpassende cadeauverpakkingen, een kadoosje!
Vandaag wil ik jullie een tweede voorbeeld laten zien!

Het kadoosje is met een patroon van Internet gemaakt. Door hetzelfde cardstock en stempels voor de achtergrond te gebruiken is het een mooie set geworden.


Ik heb stempels gebruikt voor de achtergrond van KaiserKraft en de tekststempels zijn van Marianne Design.De grote stempel op de kaart is uit de Blue Ribbon set van Stampin'Up! De ponsen zijn van Nellie Snellen (bloemen en takjes) en Martha Steward (vlinder).
Verder lint, circel pons en cardstock gebruikt.

Ik hoop dat jullie het een leuke set vinden!
Ik lees met plezier jullie reacties! 

Groeten,
Cindy

1 opmerking:

Plony zei

Ik vind het een prachtige set Cindy. Leuk hoe alles zo mooi bij elkaar past....knap gedaan. Fijn weekend en lieve groetjes van Plony.