Volgers

zondag 18 augustus 2013

Sending sympathy and prayers.....

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik weer heerlijk kaartjes zitten maken.
Helaas was het ook nodig om een condoleance kaartje te maken...
Blijft lastig, maar met de mooie tekst in de Petite Pairs is het goed te doen.

Ik heb het cardstock gestempeld met de vlinderstempel in dezelfde kleur als het cardstock. Hierdoor krijg je een rustige achtergrond. Daarna heb ik de vlinder ook nog gestempeld en uitgeponst in de twee verschillende maten om wat diepte in de kaart te krijgen.
De binnenzijde heb ik ook nog bewerkt.

Voor deze kaart heb ik onderstaande materialen gebruikt:
* Cardstock Pistachio Pudding, Crisp Cantaloupe, Whisper White (Stampin'Up!)
*Dessignpapier binnenzijde: Venetian Romance (Stampin'Up!)
* Inktpads: Pistachio Pudding, Crisp Cantaloupe (Stampin'Up!)
*Stempels: Petite Pairs, Papillon Potpouri (Stampin' Up!)
* Spellbinders
* Paper doily

Heel veel liefs,
Cindy
* Ponsen: Bitty Butterfly, Elegant Butterfly (Stampin'Up!)

Geen opmerkingen: