Volgers

vrijdag 23 augustus 2013

Trouwkaart!

Hallo allemaal,
Vandaag een trouwkaart gemaakt in opdracht van een vriendin.
Ik ben op het moment erg druk met de nieuwe In Colors van Stampin'Up!
Mooie frisse en zachte kleuren, ik ben verslaafd!

Voor deze kaart heb ik onderstaande materialen gebruikt:
*Cardstock: Whisper White en Pistachio Pudding (Stampin'Up!)
* Dessignpapier: Venetian Velvet suite (Stampin'Up!)
* Paper doily hart
* Stempels: One in a Million (Stampin'Up!)
*Stans: Labels Collection (Stampin'Up!), Heart Swirl (Magnolia)
* Bloemen
* Lint en Brad

De binnenkant.... 

Hoop dat jullie de kaart leuk vinden!
Heel veel liefs,
Cindy

3 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaart

Miriam Cooijmans zei

Super mooi. Een heerlijk trouwkaartje!

Cindy zei

Hoi andere Cindy ;-),
Ik ging dus net thuis gelijk even kijken om je te gaan volgen....volg ik je al :p
Klopt dus wel dat ik je laatste kaartje voorbij had zien komen ;-)
Maar je hoeft nu iig niet meer via het creatief handje mij te zoeken :p

Knutselse met je nieuwe spulletjes, ben erg benieuwd naar je uiltje!

Liefs,