Volgers

woensdag 21 augustus 2013

Wedding giftbag

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een kleine giftbag gemaakt voor mijn buren. Zij gaan trouwen!
Ik vind het persoonlijk nooit zo leuk om een gewone envelop met geld te geven, vandaar dit kleine cadeautasje!

Het cadeautasje is gevuld met twee labels...

Ik heb hier onderstaande producten voor gebruikt:
* Cardstock: Whisper White, Crisp Cantaloupe (Stampin'Up!)
* Dessignpaper: Venetian Romance suite (Stampin'Up!)
*Stempels: Tim Holtz, Gingham en Label Love (Stampin'Up!)
*Embossingfolder hondycomb (Stampin'Up!)
Inkt: Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding (Stampin'Up!), Distress Inkt Walnut Stain (Ranger)
*Strass steentjes, Vilt (hartje), Veertje, Lint,
*Pons: Artisan Label (Stampin'Up!)
*Stans: paper bag (Tim Holtz)

Ik hoop dat jullie het een leuk cadeautasje vinden!
Groetjes,
Cindy

2 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi Cindy,
Het ziet er prachtig verzorgd en romantisch uit, je hebt er veel aandacht aan besteed en leuke items aangebracht, toppie hoor!!
Lieve groetjes van Gerie

Miriam Cooijmans zei

Super gaaf en wat een mooie kleuren!!