Volgers

zondag 22 september 2013

CAS- Congratulations! Mosaic Madness

Goedemiddag allemaal!
Vandaag laat ik jullie een kaart zien welke ik gemaakt heb voor de CAS Colours & Sketches  Challenge. Een kaart met een kleurencombinatie welke ik niet meteen zelf zou kiezen, maar achteraf ben ik wel blij met het resultaat.
De gebruikte kleuren zijn; Island Indigo, Crushed Curry en Pumpkin Pie. Ik heb de kleuren gebruikt in combinatie met de Mosaic Madness stempelset en bijpassende pons. De tekststempel is uit de Sassy Salutations set van Stampin'Up!
 
Aan de binnenzijde heb ik de stempels nog terug laten komen in combinatie met het bijpassende cardstock. 
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!
Groetjes,
Cindy
 


4 opmerkingen:

De hobby droom zei

Wat een prachtig geheel! De binnenkant van de kaart maakt het echt af :) supet

nog een fijne zondagavond
lieve groetjes, De hobby droom

Jacqueline zei

A great card - love how you have used our colours this week at CC&S - thanks for playing along - Jacqueline xx

Miranda Mols zei

Vrolijk!!!

Karen (carefree creations) zei

Cool card - great stamp set choice for these colors! Thanks for playing along with us at CAS Colours & Sketches!