Volgers

dinsdag 17 september 2013

CAS - For someone special

Goedemorgen allemaal,
Vandaag heb ik een kaart gemaakt met mijn nieuwe stempelset "Chalk Talk".
Zoals jullie vast wel gemerkt hebben ben ik gek op het maken van "kadoosjes" en daardoor maak ik de laatste tijd vaak een kaart met bijpassende cadeauverpakking.

Ik heb voor de kaart en het cadeau doosje dezelfde materialen gebruikt:
* Cardstock: Whisper White, Island Indigo (Stampin'Up!)
* Designpapier Gingham Garden (Stampin'Up!)
* Stempelset: Chalk Talk (Stampin'Up!)
*Snijmal: Bigz L, Gift Bow (Stampin'Up!)
* Inkt: Island Indigo en Pool Party (Stampin'Up!
*lint, parels en brad


Ik hoop dat jullie de set weer leuk vinden en lees met plezier jullie reacties!
Groetjes,
Cindy
 


1 opmerking:

Miranda Mols zei

Zo, je bent goed bezig geweest. Vooral deze is waanzinnig leuk gelukt.