Volgers

maandag 16 september 2013

CAS- Hello Baby

Goedemorgen allemaal!
Gisteravond was er niets leuks op televisie, het was slecht weer, dus wat doen we dan........
Inderdaad....lekker knutselen!
Ik heb een Babykaart gemaakt voor een jongetje.

Ik heb voor deze kaart onderstaande producten gebruikt:
*Cardstock: Whisper White, Island Indigo, Smokey Slate (Stampin'Up!)
*Designpapier: (Stampin'Up!)
*Ponsen: Owl builder pons (Stampin'Up!), monarch butterfly, doiley heart (Martha Steward)
Stempels: Stacks of wishes, One in a Million (Stampin'Up!)
Marvelous Markers: Island Indigo, Smokey Slate, Tempting Turquoise (Stampin'Up!)
 

 
Met deze kaart wil ik meedoen aan onderstaande challenges:
CAS on Sunday #17 Oh Baby
 
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden. Ik lees met plezier jullie reacties!
Groetjes,
Cindy


7 opmerkingen:

Rosablomsma zei

Wat een schattig kaartje!! Echt stoere kleuren! Maar je andere kaartjes zijn ook super leuk! Ik en jou nieuwe volger haha!! Kom ook een keer op mijn blog kijken!

Liefs rosa

Miranda Mols zei

Leuk geboortekaartje!

Wendy L zei

Sweet card, thanks for joining in my challenge at Allsorts this week, xxx

Freubelparadijs zei

Wat een lief kaartje. Leuk idee zo.
Petra

brenda zei

Such a very elegant card Cindy.

Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week.

B x

Inge zei

Erg lief kaartje! Leuk dat je meedoet aan CAS on Sunday!

Anja (scrappie) zei

Gaaf hoor mooi kaartje en leuk dat je ook de binnenkant hebt gedaan.