Volgers

dinsdag 17 september 2013

CAS - Thankful for...

Hallo allemaal,
Aangezien het een lange voetbalavond is, heb ik nog een kaartje gemaakt.
De opdracht bij Crazy for CAS was, "lift een kaart van Debby Hughes"
Dit is mijn versie!
Ik heb voor deze kaart onderstaande producten gebruikt:
*Cardstock: Whisper White (Stampin'Up!)
*Inkt: Calypso Coral, So Saffron, Pool Party en Smokey Slate (Stampin'Up)
*Stempels: Hearts a Flutter, Thankful for..(Stampin'Up!)
*Pons: vlinder (Nellie Snellen)
*Lint

En natuurlijk ook nog de binnenkant in stijl.....

Ik hoop dat jullie ook deze kaart weer leuk vinden!
Groetjes,
Cindy


4 opmerkingen:

De hobby droom zei

Wat een geweldig kaartje! via de challenge kwamen wij bij jouw terecht..wij zijn dol op washi tape hihi

lieve groetjes, De hobby droom

Cindy zei

Dank je wel! Ik heb alleen geen washi tape gebruikt, maar stempels.
Groetjes,
Cindy

Miriam zei

Wat een leuk kaartje is het geworden, Cindy! Dank voor je deelname aan CvC!

Anja (scrappie) zei

Een hele mooie kaart hoor, leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS .