Volgers

zondag 29 september 2013

Happy Birthday

Hallo allemaal!
 
Vandaag laat ik jullie een kaart zien welke ik vanmiddag heb gemaakt!
Heerlijk zonnig weer, dus ook maar een zonnige en vrolijke kaart!
Ik ben gek op deze nieuwe kleur van Stampin'Up!, Crisp Cantaloupe.
 
De stempel komt uit de set Best of Flowers van Stampin'Up! Deze heb ik ingekleurd
met de Marvelous Markers in de kleuren Crisp Cantaloupe, Cherry Cobbler, Old Olive en Cajun Craze. De vlinders zijn uit de Papillion Potpouri set en zijn uitgeponst met de bijpassende ponsen.

De tekststempel komt uit de Petite Pairs stempelset. De swirl is van Magnolia (heart swirl).
Aan de binnenkant heb ik met het stamping wheel Betsy's Blooms een rand gestempeld.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!
 
Groetjes,
Cindy


1 opmerking:

Freubelparadijs zei

Leuke kaart, een hoop te zien, mooie technieken ook.
Groetjes,
Petra