Volgers

maandag 2 september 2013

Kaarten en Kadoosjes - 3

Goedemorgen allemaal,
Deel 3 uit de serie van kaarten en bijpassende cadeauverpakkingen....Kadoosjes!
Vandaag heb ik een set van 3. De patronen voor deze doosjes zijn van Kitty Franken.

Ik heb voor de kaart gebruik gemaakt van twee stempelsets van Stampin'Up!, namelijk Sassy Salutations en Best of Flowers. Om 1 geheel te maken van de set heb ik hetzelfde dessignpapier, cardstock, lint en bloemen gebruikt.
De stansen zijn van Magnolia (takjes), Spellbinders (circel en scalloped circel) en Stampin'Up! (Framelits labels). De vlinders zijn gemaakt met ponsen van Nellie Snellen en Martha Steward.


In het platte doosje passen 3 waxine lichtjes.

Ik hoop dat jullie de set weer mooi vinden en ik vind het heel erg leuk om jullie reacties te lezen!
Heel veel liefs,
Cindy

Geen opmerkingen: