Volgers

woensdag 4 september 2013

Kaarten en Kadoosjes - 4

Goedemorgen allemaal,
Vanochtend laat ik jullie deel 4 in de serie van Kaarten en Kadoosjes zien.
Ik heb een klein doosje gemaakt waar een speentje in kan met bijpassend kaartje voor een baby.

Het cardstock is van Stampin'Up (kleur Melon Mambo) en bij het doosje heb ik dit bestempeld met een swirl stempel zodat je mooi designpapier krijgt. De gebruikte stempels zijn ook van Stampin'Up.
De stansen zijn van Magnolia (takjes) en de ponsen van Stampin'Up en Nellie Snellen.
Verder heb ik lint, en bloemen gebruikt.

** met de Marvelous Markers van Stampin'Up! kleur je de stempels in voordat je deze gaat stempelen op cardstock. Hierdoor kun je meerdere kleuren gebruiken voor 1 stempel.



Het patroon van het doosje is van Kitty Franken.

Ik hoop dat jullie deze serie van kaarten en kadoosjes leuk vonden!

Groetjes,
Cindy

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi...warme kleuren zo bij elkaar..lieve groetjes Miranda