Volgers

zondag 27 oktober 2013

Amazing You!

Goedenavond bloggers!
Ik had het al gezegd.........het was een hele productieve dag vandaag!
Onderstaande kaart heb ik gemaakt met mijn nieuwe stempelset Gorgeous Grunge van Stampin'Up!
 
Ik had al eerder het idee gekregen voor een kaart waarbij ik deel opengevouwen heb.
Nu dan ook maar eens het idee uitgevoerd! 
Uiteraard is ook de binnenkant geheel in stijl.........

Deze kaart doet mee in onderstaande challenges:
 
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!
Groetjes en liefs,
Cindy
 
 

5 opmerkingen:

Chrissie zei

This is a really innovative design!
Thanks so much
Chrissie
Less is More

Toni zei

I like this very much! Modern with vintage touches--very nice!

stempelomi zei

stunning!

karen h zei

What a cool take on the sketch! Thanks for joining us at CAS Colours & Sketches Challenge!

Craft-E-Place zei

Beautiful card I just love the unusual design.
Elaine