Volgers

zondag 27 oktober 2013

CAS- For You in soft pastels

Lieve bloggers,
Een allerlaatste kaart van mij voor vanavond........
Een lieve kaart in mooie pastelkleuren. (De in colours van Stampin'Up!) samen met Crumb Cake.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de Chalk Talk stempels en framelits en Papillon Potpouri stempels en ponsen en Gorgeous Grunge stempels. Allemaal van Stampin'Up!

Uiteraard heb ik ook de binnenkant van de kaart in stijl bewerkt...

Met mijn nieuwe favoriet.....De envelop punch board van Stampin'Up! heb ik een bijpassende envelop gemaakt. De envelop punch board is vanaf 1 november verkrijgbaar!
 
Deze kaart doet mee met onderstaande challenges:
 
Ik hoop dat jullie de set mooi vinden!
Groetjes,
Cindy
 
 


4 opmerkingen:

Shelly zei

Such a pretty card! :) Thanks for playing with us at CAS on Sunday!

Anja (scrappie) zei

Wow mooie kaart hoor mooie kelurencombinatie. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

Céline zei

really stunning
thanks for playing with us at addicted to stamps
hugs
céline

Miranda Mols zei

Ik ben helemaal weg van deze kaart en de prachtige envelop. Zeeeeeer mooi!