Volgers

zondag 27 oktober 2013

Fall - Happy Birthday

Goedenavond allemaal!
Vanavond laat ik jullie een kaart en cadeautasje zien, welke ik gemaakt heb voor mijn workshop.
Deze set is door 6 enthousiaste dames nagemaakt, geheel naar eigen interpretatie.
Het was een hele gezellige avond!
De kaart is gemaakt met Carstock en Dessignpapier van Stampin'Up! (Chocolat Crisp en Pumpkin Pie) en de stempelset Wonderfall met bijpassende snijmal Autumn Accents (Stampin'Up!)

Voor de afbeelding op het cadeautasje heb ik twee voorbeelden gemaakt. 
Het cadeautasje is ook gemaakt met Stampin'Up! producten.


En natuurlijk versier ik ook altijd de binnenkant van de kaart!

Ik wil deze kaart en cadeautas mee laten doen met onderstaande challenges:

Heel veel liefs!
Cindy




9 opmerkingen:

Marlieke zei

Wat een prachtige creaties! Leuk dat je meedoet bij CFC.

candlesinthegarden zei

Such a beautiful set Cindy! Love the warm, fall colours of your treat bag and card...thanks for joining us at CAS-ual Fridays ;-)

trudelmj zei

Very nice, Cindy! Congrats et thank you for your participation to Around the World Stampin' Up! Challenges :-)

Sientje zei

Ziet er allemaal erg leuk en lekker herfstig uit. Bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS

Anja (scrappie) zei

Heel erg mooi bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.

Anita's blog zei

Prachtig gedaan al deze creaties. Leuk dat je meedoet bij CFC.

Treasure Queen zei

Very lovely!

Amy Kolling zei

Love your treat container and tag!!! Thanks for playing along with the CAS-ual Fridays Challenge! :)

Ellen zei

Geweldige herfstkaart
Bedankt voor je deelname aan CFC.
Groetjes Ellen