Volgers

zondag 27 oktober 2013

For You!

Goedenavond allemaal!
Na een dag met zoveel regen en herfstweer, kan ik rustig zeggen dat ik een heerlijke dag heb gehad!
Vooral lekker binnen zitten en kaarten en cadeautjes maken!
Zo heb ik ook onderstaande set gemaakt voor mijn dochters beste maatje.
De lieverd wil graag geld voor zijn verjaardag maar dat geeft niet zo leuk......
Nu krijgt hij alsnog geld, maar dan samen met een leuke pot drop en mooie kaart!
 De labels en stempels zijn van Stampin'Up! Chalk Talk stempels en bijpassende framelits. Ook heb ik mijn nieuwe stempelset Gorgeous Grunge gebruikt.
Ik heb de voorkant, binnekant en achterkant van de kaart bewerkt.
Helemaal in dezelfde stoere stijl.

Met mijn nieuwe envelop punchboard heb ik een bijpassende envelop gemaakt.
Absoluut een must have voor de kaartenmakers onder ons! Een nieuwe favoriet van mij en ik verwacht van velen!

Deze kaart en set wil ik mee laten doen in onderstaande challenges:
 
Ik hoop dat jullie de set leuk vinden!
Heel veel liefs,
Cindy
 
 


9 opmerkingen:

Margot zei

Supermooi geworden, prachtig uitgevoerd! Bedankt voor het meedoen met de dcl!

Anja (scrappie) zei

Prachtig hoor een heel erg mooi geheel.Bedankt voor je deelname aan DCL.

Jingle zei

This is such an adorable gift set! Very nice color combination! Thanks so much for playing along with us over at CAS-ual Fridays!

Kelly Griglione zei

Very fun, and love that you have a coordinating envelope! What a nice presentation. Thanks for joining the CAS-ual Fridays Challenge!

paperella zei

Fabulous! And as Kelly said above, what a nice presentation! Thanks for playing along at CAS-ual Fridays :)

M@rjan zei

Heel gaaf is jouw uitwerking van de challenge! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Cornelie zei

Heel erg mooi, en super compleet! Fijn dat je meedoet bij DCL!

Angèle zei

Mooie kleuren! En een prachtkaart voor de uitdaging van DCL. Dank voor het meedoen.

Ellen zei

Geweldige achterkant, net als de voorkant trouwens ;-)
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen