Volgers

zondag 20 oktober 2013

Tim Holtz 12 Tags of 2013 - October

Goedenavond allemaal!
Ik doe dit jaar mee met de 12 Tags of 2013 Challenge van Tim Holtz.
Elke maand maak je een nieuwe Tag, naar voorbeeld van Tim Holtz, waarbij je
gebruik maakt van nieuwe technieken en materialen.
Deze maand was het een tag in Halloween style!
Ik heb voor deze tag gebruik gemaakt van diverse materialen/merken. Het label is bewerkt met diverse kleuren distress inkt. De uil (owl builder punch van Stampin' Up!), het takje (Marianne Design) en het frame (Framelits, Sizzix) zijn bewerkt met distress inkt, glossy accents en glitter embossing poeder).
De stempel is van Tim Holtz. 

Nog een detail foto!
Ik hoop dat jullie het label mooi vinden!
Groetjes,
Cindy


2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik vind hem súper Cindy, gaaf ook om dit aan een cadeautje te hangen of op een kaart te plakken. Je hebt echt de typische Halloweenkleurtjes gebruikt..ik ben er weg van,lieve groetjes Miranda

Maisie Moonshine zei

Hi Cindy, love your tag - a spooky cute take on Tim's original. MMx