Volgers

dinsdag 3 december 2013

Exploding Giftbox

Goedemiddag lieve bloggers,
Ik heb helemaal mijn mojo te pakken als het gaat om cadeau doosjes maken!
Ik ben er zo ontzettend gek op!
Vandaag laat ik jullie deze exploding giftbox zien waar je verschillende dingen in kunt doen, maar ik heb hier theezakjes en een lekkere bonbon in gedaan.
Zoals jullie van mij gewend zijn, heb ik er weer een leuke set van gemaakt. 

 

De embellishments zijn met een snijmal van Magnolia gemaakt. De versiering op het cadeaudoosje is gemaakt met de BowdaBra, strikjesmaker. De bijpassende envelop is gemaakt met de Envelop Punchboard van Stampin'Up!

Met deze kaart en dit doosje wil ik meedoen met onderstaande challenge:
Groeten, Cindy

1 opmerking:

Tina M zei

Ohh my, how pretty AND fun!! Thanks so much for joining us at The Shabby Tea Room.