Volgers

zondag 3 november 2013

Merry & Bright Christmas giftset

Goedemiddag allemaal!
Gisteren een heerlijke dag op de KreaDoe in Utrecht gehad! Ontzettend veel mooie spullen gekocht en heel veel inspiratie opgedaan.
Mijn favoriete aankoop is de BowdaBra. Een geweldig apparaatje om mooie strikken te maken.
Vandaag heb ik een set gemaakt van een kerstkaart en een cadeauverpakking.
De verpakking is een giftbox waar je bijvoorbeeld 2 nagellakjes in kunt verpakken.
Het is een voorbeeld van een Stampin'Up! demo uit de UK, Pootles.
De kaart en envelop gemaakt met voornamelijk Stampin'Up! producten.


Stempels en snijmallen: Festive Flurry, kleuren Bermuda Bay, Smokey Slate en Indigo Island.



Deze set doet mee in onderstaande challenges:

Ik hoop dat jullie weer veel inspiratie opdoen!
Groetjes,
Cindy


15 opmerkingen:

Yvonne zei

Prachtige kaart en een hele mooi verpakking. Dat is een leuk setje zo. Dank je wel voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groeten, Yvonne

Marit zei

Hoi Cindy,

Wat een mooie creaties weer! Prachtige kleurtjes en lief, dat doosje!
Het was vandaag ook heerlijk binnenblijf weer, ik ben ook lekker bezig geweest.

Groetjes,
Marit

Plony zei

Prachtig setje hoor en die bowdabra is zoooooo leuk. Daar ga je heel veel plezier van hebben.
Liefs van Plony.

Jolanda zei

Prachtige creaties en heel goed opgelet daar op die beurs, want je strikken zien er geweldig uit.

Liefs van Jolanda

Chrissie zei

What beautiful projects!
Thanks so much
Chrissie
Less is More

Chrissie zei

What beautiful projects!
Thanks so much
Chrissie
Less is More

brenda zei

As I hate doing it I will admit at the beginning that this is a copy and paste comment as I am unable to type properly at the moment, but didn't want to miss the opportunity to take a look at your lovely creation and thank you for joining us at Allsorts challenge.

B x

Erna Logtenberg zei

Supergaaf! En toevallig heb ik dat strikken apparaat gisteren bij een vriendin zitten bewonderen die hem ook op de Kreadoe gekocht heeft! Echt een mooi ding hoor! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

Gonny van der Ruijt zei

Het ziet er allemaal prachtig uit. Dat strikkenapparaatje moet ik ook eens uitproberen. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

Tracy zei

Fab creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Scrap en Kaartenfun zei

Hallo Cindy,

Via een ander blog kwam ik bij jou terecht. Eerst wil ik even zeggen dat ik je cadeau verpakking geweldig vind. Daar stonden ze ook mee op de Krea Doe. De strik bedoel ik. Heb je het daarvan of al eerder zo gewerkt. Je kaartje is ook super. Wat blijft die pons met framelist toch ontzettend leuk. Gelijk volger geworden en ik kom nog weleens langs bloggen. Gezellig weekend Lida

Betina Nijenhuis zei

het heel mooi geworden en leuk dat je met de SU-per challenges meedoet.

Groetjes Betina

Jingle zei

This is so pretty! What a wonderful gift! Thanks so much for playing along with us over at CAS-ual Fridays!

De Stempelolifant zei

Super gave set zo!
dank je wel voor het meedoen aan de SU-per challenge.
gr. Nina

Mariska zei

Mooie set Cindy! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges. A.s. zaterdag maken we de top 3 bekend op het blog! Groetjes Mariska