Volgers

vrijdag 27 december 2013

A lifetime of Happiness

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie een kaart zien waarbij ik een stempel heb ingekleurd met de Marvelous Markers van Stampin'Up!
Met deze markers kleur je de stempels in op het rubber en daarna stempel je deze pas op cardstock. 

Het zorgt altijd voor een verassing, je weet nooit helemaal hoe de kleuren uitpakken. In dit geval heb ik de rozen met diverse kleuren rood en roze gekleurd en ik ben heel erg blij met het resultaat!

 Door de tekst in dezelfde kleur te stempelen krijg je een geweldig mooi geheel!
Deze kaart doet mee met de onderstaande challenge:
Crazy for Cas challenge #34 Anything Goes
 
De binnenkant van de kaart is net zo belangrijk, dus vergeet deze niet ook mee te nemen!
De gebruikte stempelsets: Best of Flowers, Papillon Potpourri en One in a Million.
 
Mocht je vragen hebben over de gebruikte materialen, stuur mij dan een mailtje!
Groetjes,
Cindy

3 opmerkingen:

Anita's blog zei

Het is een mooi kaartje geworden. Prachtig! Bedankt voor het meedoen bij CFC.

Jolanda zei

Is je idd goed afgegaan zo met die kleuren. Schitterend mooi zijn de rozen geworden al met al een mooi kaartje.

Grtjs Jolanda

Gerdine zei

Mooi! Vooral dat ruitje, daar ben ik helemaal weg van! Dank je wel voor het meedoen met CFC!