Volgers

zondag 12 januari 2014

Birthday giftset

Hallo allemaal!
Vandaag laat ik jullie een cadeau setje zien wat ik voor een tante gemaakt heb.
Jammer genoeg kunnen we niet naar haar verjaardag en ik wil wel graag laten weten dat we aan haar denken op haar verjaardag vandaag!
Sinds kort ben ik verslaafd aan het versieren en bewerken van wasknijpers. Door er magneetjes op te plakken op de achterkant zijn het handige magneten geworden waar je een briefje, kaartje of foto mee kunt vastklemmen en ophangen!

Op de kaart heb ik masking tape gebruikt van de Wibra.
De stempel en het cardstock zijn van Stampin'Up!

nog een close up.......
De cadeauverpakking heb ik gemaakt met hetzelfde cardstock als de kaart...

De wasknijpers zijn eerst wit geverfd, daarna beplakt met masking tape en versierd met bloemen en knoopjes. De magneetjes plak je op de achterkant van de knijpers.

De stempels zijn uit de set A fitting occasion van Stampin'Up!

en nog een close up van de knijpers...........

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ook geïnspireerd zijn tot het maken van iets moois!
Met deze set doe ik mee met onderstaande challenge:
Ik lees graag jullie reacties!
Groetjes,
Cindy


1 opmerking:

Freubelparadijs zei

Wat een leuk cadeautje en wat een mooie kleurencombinatie!
Freubelgroet,
Petra