Volgers

woensdag 15 januari 2014

Birthday splash!

Goedemorgen allemaal!
Zoals jullie een paar dagen geleden hebben kunnen zien heb ik een ouder setje design papier teruggevonden. Het is een setje van Marianne Design met vooral rood/wit/blauw en Nederlands thema.
Op internet kwam ik het idee tegen om designpapier te gebruiken als mat voor wit cardstock.
Uit het witte cardstock heb ik diverse vormen geponst/gestanst.
 
Ik heb de gorgeous grunge stempelset gebruikt en een stempel welke je kan verdienen tijdens de Sale-a-Bration van Stampin'Up! Deze begint op 28 januari!
Wil je een catalogus ontvangen, stuur mij dan even een mailtje!

De binnenkant van de kaart heb ik ook versierd met dezelfde achtergrond (designpapier en bestempeld cardstock!)
 
Groeten,
Cindy


1 opmerking:

Freubelparadijs zei

Wat een ontzettend leuke kaart. Een goed idee met dat DSP zo. Ga het ook eens uitproberen.