Volgers

zondag 19 januari 2014

Hello you - gift set

Hallo allemaal,
Sinds kort ben ik verslaafd aan het maken van onderstaand cadeautje.
Wasknijpers, beplakt, versierd en bewerkt zodat het magneetjes zijn.
Ik maak een mooie cadeauverpakking en bijpassende kaart. Dit zijn naar mijn idee de leukste cadeautjes om op te sturen naar familie en/of vrienden, als je niet naar hun verjaardag kunt.
De kaart is bewerkt met cardstock (old olive en blushing bride van Stampin'Up!) De stempel en ponsen zijn ook van Stampin'Up! Het washi tape is van de Wibra!

Uiteraard moeten we niet de binnenkant van de kaart vergeteten......... 
En dan de wasknijpers...versierd met washi tape, bloemen en gipsen embellishments...

De stempelset is a fitting occasion van Stampin'Up!


nog een keer de wasknijpers.........

 Deze kaart doet mee met

Ik hoop dat jullie ook enthousiast zijn! Ik lees graag jullie reacties!
Groetjes,
Cindy

2 opmerkingen:

Jolanda zei

WAUW Cindy wat heb je dat mooi gemaakt. Super en idd en moi kadootje voor familie of vriend/din als je niet kunt.

Grtjs Jolanda

brenda zei

A really pretty card and gift set Cindy thanks so much for sharing your creativity with us at Allsorts challenge.

B x