Volgers

woensdag 1 januari 2014

Thank you!

Goedemorgen allemaal,
Dit keer een thank you kaart.......gewoon omdat we dankbaar mogen zijn voor zoveel mooie en goede dingen! Ik heb het idee voor deze kaart van Internet en heb er mijn eigen draai aan gegeven met de materialen welke ik voor handen had.
Mijn favoriete stempel van Stampin'Up! gebruikt, Gorgeous Grunge en express yourself tekststempel. Het frame is van Marianne Design en het takje is een Magnolia Doohicky.

De binnenkant heb ik versierd met een bloem uit de Best of Flowers stempelset.

Ik ben zelf erg blij met het resultaat!
Mocht je vragen hebben over de materialen of deze willen bestellen, stuur mij dan een mailtje!
Groetjes,
Cindy


1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Daar kan je ook met recht trots op zijn Cindy, ik vind het een plaatje..een goed, gezond en creatief 2014...lieve groetjes Miranda