Volgers

zondag 5 januari 2014

You make me happy!

Goedemorgen lieve bloggers,
Vanochtend heb ik een kaart voor jullie met een geweldige stempel uit de Sale-a-Bration catalogus 2014 van Stampin'Up!
Ik heb lekkere felle kleuren gebruikt zoals Crushed Curry en Bermuda Bay.
Daarnaast heb ik ook nog Smoky Slate gebruikt voor de spetters. Wat een geweldige stempelset is Georgeous Grunge toch!

 Aan de binnenkant van de kaart heb ik nog een stempel en stans gebruikt van Marianne Design.
Deze kaart doet mee met onderstaande challenges:
 
Wil jij ook stempels verdienen uit de Sale-A-Bration brochure? Mail mij dan voor de catalogus!
Groetjes,
Cindy


7 opmerkingen:

Loll Thompson zei

Hi Cindy. Great card ... love the combination of crushed curry and bermuda bay - so bright and fun! Thanks for joining us at ATCAS.

sandie zei

I love the mix of stamps and am a fan of splashes and grunge look, so great card! Thanks for joining us at ATCAS

Wendy L zei

Lovely card, thanks for playing along with us at Allsorts this week. xxx

Helene E zei

just popping by to thank you for entering our challenge at Allsorts with your lovely project!

Karen M zei

Hey Cindy, this is very impressive! Love your colours and the fab sentiment! Die cuts are just a perfect finish x

Alice Wertz zei

love the stamping on the background and that you finished the inside, too! sweet card! thanks for joining us at CAS-ual Fridays!

Wida zei

that background is really amazing! what a cool and edgy card :) thanks for playing CFC!