Volgers

zaterdag 22 maart 2014

Once in a lifetime........flip fold card!

Goedemorgen allemaal,
Een tijdje geleden heb ik ook een flip fold card laten zien. Ik heb het idee voor deze kaart van een Amerikaanse collega Stampin'Up! demo, Brandy Cox.
Ik vind het zelf zo'n vrolijke kaart en met de stempelset die je nu nog in de Sale a Bration kunt krijgen kan je er helemaal iets moois van maken!
De stempel heb ik ingekleurd met de Stampin'Up! markers. De kleine bloemetjes heb ik gemaakt met de itty bitty punches in bijpassende kleurtjes. (toch altijd handig die stukjes papier die overblijven van andere projecten!)
Door een klein steentje in het bloemetje te plakken krijg je een mooi effect.
Delen van de tekst zijn met 3d foam verhoogd.....

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden!
Heel veel liefs en een heerlijke dag gewenst!
Groetjes,
Cindy


Geen opmerkingen: