Volgers

donderdag 16 oktober 2014

Convention Swap Brussel 2014

Beste allemaal,
het is alweer even geleden dat ik gepost heb op mijn blog, maar ben gewoon ontzettend druk geweest. Uiteraard heb ik wel al die tijd heerlijk gewerkt met mijn Stampin'Up! spullen en ben blij dat ik vandaag naar Convention 2014 in Brussel ga!
Een paar dagen vol plezier, ontmoeten van andere demo's en het zien van nieuwe producten.
Een van de leukste dingen aan bijeenkomsten van Stampin'Úp! is het uitwisselen van swaps.
Dit jaar heb ik deze gemaakt:



 Voor deze swaps heb ik de nieuwe incolours gebruikt, cardstock, inkt en bijpassend lint. Daarbij heb ik volgende stempels gebruikt: Label Love, a Round Array en diverse ponsen (Artisan Label, Scallop Circle, flower)
 
Voor mijn teamgenootjes heb ik bijgaand lichtje gemaakt. Er zit een led lampje in die mooi doorschijnt door het Vellum.
 Ik heb de nieuwe Curvy Keepsake Box thinlit gebruikt uit de Stampin'Up! seizoens catalogus. Daarnaast de kleur Blackberry bliss, lint, stempels (Papillon Potpouri en Something to say) de gebruikte ponsen zijn Scallop oval en Elegant/Bitty Butterfly)


Ik hoop dat jullie de swaps leuk vinden!
 
Groeten,
Cindy


1 opmerking:

Mandy Buckens zei

Hoi Cindy, ik vond je swapje erg leuk en ik ga deze zeker maken (ik heb al een leuk idee waarvoor...zoals ze op de conventie vertelden). Ik vond het erg leuk je te ontmoeten en ga je zeker nu volgen.
Groetjes Mandy